הוסף לעגלה

מחירים
המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מחירי המוצרים בחנות מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה, יש לשים לב שבמידה והמחיר שיש בחנות איננו תואם את האתר המחיר בחנות, ניתן להזמין את המוצר דרך האתר, אין לקבל את מחיר האתר בחנות.
לתשומת ליבך: למרות שהנהלת החנות מקפידה לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה הנהלת החנות תפנה אליך לאחר ביצוע ההזמנה, תודיע לך מהו המחיר הנכון של המוצר ותאפשר לך לאשר כי הנך מבקש לרוכשו במחיר הנכון. במידה ולא תאשר זאת בתוך שלושה ימים - או במידה ותסרב לרכוש את המוצר במחירו הנכון - הנהלת החנות לא תהיה חייבת לספקו, ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלשהן כלפי הנהלת החנות.החברה תציע מחירים, תנאי תשלום, מבצעים והטבות יחודיים לכל ערוץ מכירה, וללקוח לא תהיה כל טרוניה על שונות זו.
למען הסר ספק, מחירי החנות באילת המוצגים באתר הינם לתצוגה בלבד. לא ניתן לרכוש בחנות המקוונת במחירי החנות באילת.
המחירים באילת נקבעים על בסיס מחירון החנות באילת ואינם כוללים מע״מ.

הזמנות שגויות
אם בעת ביצוע ההזמנה ימסרו פרטים שגויים, הנהלת החנות לא יכולה להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יוחזרו לחנות בגלל פרטים מוטעים שנמסרו על ידך, תחויב בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח. לכן, אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

 

ביטול עסקה

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

https://www.consumers.org.il/files/files/bitul-iska/takanut-bitul-iska-2012.pdf

מדיניות ביטול עסקה (עסקאות שבוצעו בעסקת מכר מרחוק שבוצעו דרך אתר האינטרנט של החברה או באמצעות הטלפון והן בלבד) והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: "החוק").


למען הסדר הטוב, יודגש כי עצם ביצוע ההזמנה באתר או בטלפון אינו מהווה מכירה.

לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר ללקוח מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן: "טופס גילוי") באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הלקוח ו/או לכתובת הדואר שציין הלקוח בעת אספקת המוצר, ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר ללקוח, לפי שיקול דעתה של החברה. ככול והלקוח לא קיבל לרשותו את טופס הגילוי, יפעל הלקוח ליידע את החברה בהקדם האפשרי.

הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו במעמד המסירה לידיו.

דרכי ביטול העסקה:

1. מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים (14) מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם;

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח כאמור תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

2. בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, החברה תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם. נוסף לכך, החברה רשאית לנכות מהעסקה עמלת סליקה בהתאם לחוק.

3. הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:

מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה – 1995;

מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;

במקרה של ביטול עסקה, החזרה או החלפה עקב פגם, יודיע על כך הלקוח לחברה, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.

אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח.

4. ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית.

5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העיסקה נשלח זה מכבר .

6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .

7. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

8.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
8.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
8.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
8.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

עסקה שבוצעה באופן פרונטלית מול מוכרן החברה בסניף, יחולו תנאי ביטול עסקה בהתאם לקבוע בחוק.

מדיניות החזרת מוצרים

זיכוי/החלפת מוצר יתבצע בצירוף חשבונית רכישה בלבד תוך 14 ימים מיום הרכישה.

זיכוי/החלפה יתאפשר רק על מוצרים שלא נפתחו מאריזתם המקורית, לא נפגמו ולא חלה הרעה מוחשית במוצר ובאריזתו ושלא נעשה בהם כל שימוש מכל סוג שהוא.

סכום הזיכוי יהיה זהה לסכום ששולם בפועל בעת רכישת הפריט או כנגד החזרה המוצר יינתן שובר זיכוי.

זיכוי זה יהיה תקף ל 6 חודשים ממועד ההחזרה, לאחר מועד זה לא יכובד הזיכוי. במידה והזיכוי אבד/נגנב/הושחת לא יוחלף הזיכוי ולא יתאפשר מתן זיכוי אחר ו/או פיצוי בגינו.

הזיכוי יינתן בהתאם למחיר ששולם בפועל.

מוצרים אשר נרכשו בסניף אילת ניתנים להחלפה/החזרה אך ורק בסניף אילת.

 אספקת המוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא
אם צויין מפורשות אחרת.

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .

החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום
ונזקי טבע.

2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי

5. זמני אספקת המוצרים בדואר ישראל הינם באחריות דואר ישראל וחברת אייסל אינה אחריות למועד האספקה במקרה זה וזאת לאחר שהחברה שליחה את המוצר ללקוח בתחום ימי העסקים שצוינו באתר.

 

 

תקנון שריון בסניפי אילת:

 

  • החיוב עצמו יבוצע ביום האיסוף מהסניף בעת ההגעה פיזית לסניף עם תעודת זהות \ דרכון\ רישיון . בעת האיסוף ניתן יהיה לשלם במזומן או בכרטיס אשראי אחר (בעל הכרטיס חייב להיות נוכח).

לידיעתך - פרטי אשראי שהזנת הם לביטחון בלבד - לא יבוצע חיוב אלא רק תפיסת מסגרת.

  • כאשר המוצר המשוריין יהיה מוכן לאיסוף בסניף - תישלח אליך הודעה לאי-מייל ו/או הודעת SMS לנייד שהזנת בפרטי השריון באילת- עם מספר ההזמנה.
  • מוצהר כי שירות שריון מוצר באילת, אין בו משום רכישה - הרכישה תתבצע בפועל בסניף הנבחר ובכפוף להגעה פיזית לסניף.
  • בהתאם להוראות החוק והתקנות השונות, לא ניתן יהיה לבצע בקשה להזמנה מוקדמת ליותר מפריט אחד מכל קטגוריה.
  • ההזמנה תמתין לאיסוף במשך 7 ימי קלנדריים מרגע הגעת קבלת ההודעה שההזמנה מוכנה לאיסוף בסניף.
  • אייסל שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ביטול על השירות במידה והלקוח אינו אסף את המוצר אותו שריין\ לא שלח הודעת ביטול שריון.
  • טיפול בהזמנה ושריון באילת יכול לקחת בין 3-5 ימי עסקים

 

תנאי הרכישה מסניף אילת

הרכישה עצמה תתבצע בסניפי אייסל אילת הינה לפי התנאים הבאים:

 על הרוכש להימצא פיזית בחנות. לא ניתן לרכוש מוצרים עבור אנשים אשר אינם נמצאים פיזית בחנות.

  • כל רוכש רשאי לרכוש טלפון סלולרי אחד
  • הרכישה הינה לשימוש עצמי בלבד
  • לא ניתן לבצע באילת הזמנות טלפוניות, הזמנות מאתר האינטרנט או הזמנות עם משלוח
  • הקנייה מחייבת הצגת תעודה מזהה של הקונה
  • במידה ומבצע\מחיר מסתיים- אין בשריון מוצר מראש כרכישה בפועל ולכן המחיר יתעדכן למחיר החדש.

 

ביטול שריון:
לקוח רשאי לבטל, ללא דמי ביטול, בקשה להזמנה מוקדמת על ידי הודעה במייל חוזר של אישור ההזמנה המוקדמת או הודעה לכתובת המייל info@i-cell.co.il או באמצעות הקישור:  https://i-cell.co.il/contact
בכל מקרה החברה שומרת לעצמה הזכות שלא להשלים את ביצועה של בקשה להזמנה מוקדמת מכל סיבה שהיא.

no-lazy